Tinggal Jejak


ShoutMix chat widget

Persediaan majlis perkahwinan...

Salam kepada semua...hari ini, saya nak conteng sedikit tentang persediaan untuk majlis perkahwinan...sebenarnya bukan saya nak kahwin...tapi abang saya yang nak kahwin...seperti biasa, kalau nak adakan majlis perkahwinan ni, memang kena buat perancangan yang rapi dari awal lagi, supaya tak menjadi kelam kabut di last minute...kami pun tak lah buat perancangan sangat awal, baru start buat persediaan bulan 12 tahun lepas untuk kenduri bulan 5/2013...benda yang mula kami buat, tempah dewan, walaupun kat area Taiping ni tak ada dewan yang menarik hati...sikit-sikit, dewan MPT je..sabar je la...kepada syarikat2 construction tu, sila2 lah bina satu ballroom time sebelum saya kahwin nanti...haha..last time kakak saya kahwin di bukit jana golf resort, tapi dewan dia agak kecil...mungkin leh muat dalam 400 orang je kot...

Dalam ahli keluarga saya, masing2 dah dapat tugas untuk menguruskan kenduri...saya bahagian dewan dan doorgift, kakak saya pula bahagian tema dan pakaian kami semua, mak dan abah pula uruskan kad kahwin...so, saya tengah pening memikirkan apekah door gift yang sesuai untuk kenduri nanti..setakat saya buat survey, semua orang cakap gula2 and bunga telur...saya tengah cari idea untuk bagi sumthing diffrent...kotak atau peti nak masuk door gift tu memang banyak sangat pilihan kat jalan kuala kangsar ipoh ni....jadi, start dari minggu ni dah kena pegi survey harga dan jenis..saya ada search gak kat google untuk idea door gift ni, kalau buat buku ok jugak kan...macam diari...letak nama pengantin dan tarikh kat depan....



comel gak diari camni kan....hehe

1 scratches:

owh...itu yg nampak inai merah di jari... =p

 

Post a Comment

time kaseh sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...