Tinggal Jejak


ShoutMix chat widget

Istana Biru Nak Berkenalan...





Assalam...walaupun tarikh segmen nie dah tutup, tapi aku still nak masuk gak sebab saya bosan...taktau nak buat ape la...hope istana biru tk kisah yer...huhu

Sebenarnya saya ngah senyum ni sambil type =]]]] ...kan syarat segmen nie kena senyum dan ikhlas...

Nama saya Alfieean Warsi Khan...maksud nama ni sebenarnya saya dah lupa...dulu2 ingat la...skang nie saya dah kena penyakit short memory lost cam dalam citer2 hollywood tu...haha...kawan2 kat campus nie panggil "sim" jer....sebab ada sejarah hitam disebalik nama sim tu..hitam betul ok, bukan blue black...

Saya asal dari perak...adik beradik 436 orang....banyak tak??haaa...tekejut korang...saya sayang keluarga saya...heee...walaupun saya tak mampu nak ingat setiap nama adk bradik saya sebab byk sangat, saya tetap syg mereka....ayah saya bekerja sebagai pengangkut bongkah2 emas dari bwh sampai ke tingkat paling ats Eiffel Tower...angkat guna guni jer...ayah saya mmh kuat...mak saya pun keje gak yer...mak saya kerja memecahkan gunung sedikit demi sedikt dgn menggunakan tukul plastik yang budak2 main tu...walaupun sedikit demi sedikit, lama2 mesti habis pecah gak kan 1 gunung...biasa la, mak saya berjiwa kental...hahaha

Saya dibesarkan didalam perut mak saya lebih kurang sembilan bulan, pastu dibesarkan di luar perut pulak....time baby dulu saya minum susu, pastu saya minum kickapoo sahaja sampai la sekarang...

Tanpa bercerita panjang, saya nk cerita tentang sifat buruk saya, saya ni suka bersedekah...bila gi pasar malam atau terlihat org meminta sedekah, saya mesti masuk duit walaupun duit biru je...tu yang mampu...sifat buruk lain, saya suka tolong sesiapa yang memerlukan pertolongan setakat yang saya mampu nak tolong...

Sifat baik saya pulak, saya nie kuat tido...tk kire bape jam pun dalam sehari, saya akan tido sampai la org datang gerak saya....sekarang ni kan bulan pose, jadi saya tepaksa bangun untuk berbuka walaupun ngah ngantuk sebenarnya...haha...satu lg sifat baik saya, saya suka berjaga malam...dah siang tido cam hantu, mana la nak tido malam kan...hahaha...

Sajer jer merapu2 dalam entri ats ni...klw trasa nk gelak gelak la, klw tknk gelak pun tkpe...tp jgn marah...nti kena jual...salam tc





7 scratches:

hahahaha sy tgh imagine parents awk wt kje2 tu haha mengong

 

@sYuHaDah

hahaha...sila la imagine...pelik tp benar yer...hahahah

 

hahhaah.. ni versi lawak la nih.. keh2... tarikh dah tutup la.. tapi disebabkan saya yg wat peraturan, maka saya terima jer entri2 yang menyusul.. lagipon belum wat lagi pegumuman yang ditutup... eh, yer ke??? keh3...

dengan berbesar hatinya saya sangat2 menghargai.. penyertaan anda..:) thanks yer..

wahhhhhhhhhhhhh.. nama ala2 hindustan kot... dasyat tu adik beradik yang ramai... keh2... eh!!! hebatnya mak n ayah awak.. :) ibu bapa memang mempunyai semangt yang kentalkan??? saya pon punya sikap baik suka tdo siang berjaga malm.. baiknyaaaaaaaaaa sifat tu..:)

thanks yer join..:)

 

haha..kejam ni.. buat lawak r..

anyaway happy blogging..
nice to meet u..
already follow u..

http://zulfattah.blogspot.com/

 

@PeRmAtA bIrU

sajer jer wat versi lawak, takot org bosan plak wat versi serius...haha...jgn org mympah dgn versi lawak sudah la...haha...time kaseh ats kesudian anda untk accept gak penyertaan yg dah expired ni...haha...n tengs aso 4 ur comment about my en3

ur welcome...keep in touch n selamat berpuasa =]

 

@Zul Fattah

kejam ar best...haha...tengs 4 da comment...dah follow balik =]

 

Post a Comment

time kaseh sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...