Tinggal Jejak


ShoutMix chat widget

Nur "Juaikan" bt Ahmad "tingkandiri"...





Dalam diri setiap manusia, ader baik dan buruknya...memang kita tahu, semua manusia tak perfect, jadi mungkin dalam diri anda pun ada sifat yang tak berapa nak ok, walaupun korang dah rasa diri anda perfect...bukan nak kata korang jahat dan aku ni baik ok...dalam diri aku pun ader je banyak benda yang tak baik, contohnya perangai sambil lewa, kuat tidur, dan etc....tapi setakat ni aku tak penah ader sifat yang luar biasa seperti pentingkan diri sehinggakan menyusahkan orang lain...aku pun tk faham kenapa, ramai manusia yang begitu "selfish" sehingga tk pedulikan perasaan dan kepentingan orang lain, walaupun salah 100% atas si selfish ini, tapi sanggup kenakan orang yang tak bersalah ini untuk menyelamatkan diri...baru-baru ini, aku terjumpa seorang manusia yang sespises dengan spesis ini...aku malas nak cerita insiden bodoh yang berlaku, tapi aku nak mengingatkan sesama kita yang jang terlalu mempercayakan seseorang itu...biarlah dia baik mana pun, biar ader 1 perasaan berhati-hati terhadap orang itu....semakin baik seseorang itu dengan kita, semakin hati-hatilah anda...melainkan anda memang betul-betul yakin dan mengenali orang itu dengan baik...

0 scratches:

Post a Comment

time kaseh sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...