Tinggal Jejak


ShoutMix chat widget

Makan malam hari ni yg sadis....

Assalamualaikum...
Hari nie saya nak citer sikit sal time kua mkn malam td...
sebenarnya dah 4 hari berturut2 hujan kat ganu nie...tkder tunjuk sebarang tanda ujan nie akan berenti...aku mmg seorang yg pencita hujan tp biler dah hujan terlampau, rasa cam susah plak...haha...camnie la citernya, aku skang nie dah jarang kua mkn mlm...kononnya nk saving duwet, padahal klw tk kua pun, aku still melahap mcm2...mcm la yg tu semua dpt free kan...hahaha...arini aku sgt lapar sejak dari maghrib td...so pas mghrib, aku pun msj la kawan aku En ben untk ajak kua mkn...padahal hujan lebat giler kot kt lua sana...kami pun dgn selambanya kua mkn...mula2 aku cdg nk makan nasi lemak, so aku pun drve la kete sambil bersembang ken ben sal hp blackberry, Iphone 4, Nokia N8 n bla4...huhu...*siap mention setiap model tuh...tgh aku kusyuk sembang, aku lupa nak masuk lorong kedai nasi lemak, aku teramik lorong kedai char kuey tiow...then tersedar aku pun patah la balik ke kdai nasi lemak, smpai jer kat depan kedai nasi lemak dgn hampanya aku tpaksa patah balik coz kedai nasi lemak tutup...kami pun pi la balik kdai char kuey tiow...sampai2 sana jer kami terpaksa la patah balik sebab ader makhluk2 yang tak ingin dijumpa...then kawan aku cdg pi makan kedai mamak, aku plak ckp better pi mkn nasi kukus depan kdai mamak tu, lg best...then ok la, kami pun meneruskan perjalanan ke kedai nasi kukus, sampai kat sana, pkcik ntah sakit pe, dia tutup kdai pulak...aku punya la rasa hampe+ampeh...last2 pi makan kedai mamak gak...lega sebab mamak tu pun bukak gak...rasa nak peluk jer tauke kedai tu coz buka kedai...dengan hujan yg lebat kami pun redah gak pi mkn n balik...alhamdulillah rezeki malam nie, aku mkn nasi lauk ayam..sangat berselara...time balik mmg merempit la coz masuk lambat kang pakgad wat hal...nseb baek sempat smpai sebelum 10.00...
Sekian entry untuk hari nie... gud nyte

1 scratches:

takpe... jalan2 cuci mata... jauh perjalanan, luas pemandangan... haha

 

Post a Comment

time kaseh sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...