Tinggal Jejak


ShoutMix chat widget

Gambar panas tangkap basah...18sx

Assalamualaikum dan very3 gud nyte....
Setelah beberapa hari aku bz, i came up with this entry 2 day... Entry yang sangat panas...bersama gambar sebagai bukti...camnie cerita dia, beberapa hari yang lepas, time aku tgh bercuti lagi kat rumah satu kejadian yang mengejutkan aku telah berlaku...aku ader bela sekor kucing, nama dia Chottoo..dia mmg seekor kuceng yang baik...tk penah ingkar ckp tuan dia..dia paham ke aku cakap??hahaha...ptg tu, chotoo cam tergesa2 nak keluar...aku pun tgk la...dia dengan lajunya jalan...siap melintas jalan dengan selamba kot...aku plak yg jadi risau..padahal dia selamba jer...aku pun dengan senyapnya ikot la dia...tgk mana la dia pegi kan...setelah dia jalan punya jalan, dia pun turun la kat tempat cam longkang yang cam tk bape nak ader air...aku tunggu jap...pastu tepikir, dia pi masuk dalam nie wat pe...pastu, aku pun mendekati longkang tu....JENG JENG JENG...nie yang aku nampak....lihat la sedari sedara.



Tempat kejadian:sumwhere area umah aku...
Masa:lebih kurang 3 ptg...
Saksi:aku dan kamera aku...

Aku dah terkejut...tak sangka kuceng aku melakukan perbuatan yang tak senonoh nie...dia deting di siang hari...dia jatuhkan air muka keluarga kami...hahaha...lebeh2 plak kan...tnpa buang masa, aku bwk kua hp aku yg tk bape nk SLR...nokia cikai jer...aku pun snap la...dia leh wat muka tekejut...bf dia plak pandang cam tkder pape yang berlaku..macho la kononya...hahaha...Dia kisah aper, pompuan yang selalu malu...hahaha...begitu la ceritanya sal chottoo untuk hari tu....




Nie la Chotto aku..dia sebenarnya seekor kuceng yang hot...pandai pose depan camera..tk cayer??tgk gmbr nie...hahaha...dia gak di gilai oleh kucing2 jantan kat area umah aku tu...


SELEPAS BEBERAPA JANGKA WAKTU...
Chottoo ku mengandung....kami pun wat2 la hepi coz asyek ngandung jer...agak jemu gak la...jahat giler aku nie...hahaha...nak wat cmner kan...rezeki dia...n dia plak kucing yg agak produktif....kali ni dia mngandung perut dia giler besaq...takot plak tgk...cam nk meletop...dia selamat melahirkan anak sebnyak 8 ekor...tp malangnya aku tk sempat nk bergambar dengan anak-anak chotto yang baru......kami nie warna kucing tu semua cun2...kakak aku baru mms anak2 dia pagi kemarin...tunggu cuti raya cina nie, aku balik n tngkap gambar banyak2 anak's Chotoo nanti...

Nie la 8 ekor waris chotto yang baru beberapa minggu...comel kan...!!


10 scratches:

Ramai betul anak!!! haha... nice entry by da way... keep it up :)

 

muhammad:takat 8 ekor, senapas jer bg kuceng nie...hahaha...tenkiu2

 

RuSh D: time kasih kerana sudi berkunjung...

 

redvixen:boleh jer....sila tinggalkan alamat..akan dihantar guna pos laju...haha

 

ramai gile anak2 beliau..sampai 8 ekor..kucen aku paling banyak 4 ekor kalau tak silap..baru 2kali beranak

 

memang produktif kucing ang ni, terbaek...

 

Post a Comment

time kaseh sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...